[Csaladtortenet 2] Hova mutat az index?

Janzsó Péter janzsopz at gmail.com
2024. Már. 24., V, 07:25:42 CET

Kedves Listatagok!

A kérdésem elsősorban azokhoz szól, akik kutattam kár a kalocsai római
katolikus keresztelések között. Azt tapasztaltam, hogy a (kézzel írt)
indexben jelölt dátumokon az adott nevű gyermeket nem találom. Ez miért
lehet?
Az index szerint 1806. november 15-én, illetve 1807. szeptember 30-án is
kereszteltek egy-egy Csóti Erzsébetet.
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CSVC-7SNH-R?i=353&cc=4133831&cat=217570

Ennek megfelelően ezen az az 1806. novemberi oldalon kellene lennie az
egyiküknek:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:9398-XVDZ-H?i=449&cat=217570
A másikuknak pedig ezen az 1807. szeptemberi oldalon kellene lennie:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:9398-XVDW-V?i=460&cat=217570

1-2 lappal előbb vagy később sem találtam őket. Pedig amúgy az index
"működik", például az 1807. október 18-i Csere (Csete?) Imre a "helyén van".

Van valakinek ötlete, mit nem veszek észre? :D

Köszönöm:
Peti

--
*Janzsó-Berend Péter Zoltán*