[Csaladtortenet 2] [MACSE: 29384] AI jövő - akarjuk-e?

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2024. Már. 28., Cs, 13:16:51 CET

Sziasztok!
Egyetértek Attilával. Csak annyit fűznék még hozzá, hogy a FS-nek sosem a
családfakutatás volt a célja, hanem kezdetektől fogva a a "világfa"
elkészítése (még ha ez elvileg is lehetetlen vállalkozás). Ennek egyik
eszköze volt a családfakutatás, kutatók tömegének a bevonódásával. Ez kap
mostanában erős hátszelet a MI segítségével.
Üdv,
Anna

Attila Lanczkor <lanczkor.attila at gmail.com> ezt írta (időpont: 2024. márc.
28., Cs, 13:09):