[Csaladtortenet 2] [MACSE: 29384] AI jövő - akarjuk-e?

Dr. Zana János jzana9941 at gmail.com
2024. Már. 28., Cs, 14:19:58 CET

Azt azért nem szabad elfelejteni, hogy az FS adatbázisa hiteles, mert az
egykorú dokumentumok módosítás-mentes tartalmát láthatjuk.
Mérlegelhetjük, hogy tartalmaz-e elhallást, elütést. Minden egyéb
adatbázis ,amit ennek alapján hoztak létre, már tartalmazhat
változtatást, hamisítást; jószándékú belemagyarázást. Ha ilyesmi
felmerül, visszamegyek az FS-hez, és megnézem: hiteles-e, vagy nem. Mert
az a forrás.

Hogy miért hozták létre, és ki fizeti? Nem az a fontos. Hanem az, hogy
van. Köszönet érte.   Üdvözlettel  János