[Csaladtortenet 2] AI jövő - akarjuk-e?

Dr. Zana János jzana9941 at gmail.com
2024. Már. 28., Cs, 14:12:23 CET

Én a magam részéről hasznosnak tartom a mesterséges intelligenciát.
Alkalmasnak tartom arra, hogy olyan összefüggéseket tárjon fel,
amelyeket nekem eszembe se jutna összekapcsolni. Mondjuk, az adtplusz
adatait olvasom szerdán, vasárnapra elfelejtem, hétfőm meg hiába keresem
a familysearchön, mert elfelejtette, amit olvastam, és nem gondoltam,
hogy releváns. Azt azonban bízza rám az AI, hogy ellenőrizzem, amit
talált. Például azt, hogy ki milyen becenevet használt; hihető-e, vagy
nem.       Üdvözlettel  János