[Csaladtortenet 2] [MACSE: 29384] AI jövő - akarjuk-e? - FS

Klára Majoros majoros at t-online.hu
2024. Már. 30., Szo, 14:19:12 CET

Ebben a levéltári cikkben van pár csúnya csúsztatás és kreatív
mellébeszélés. Nem esik szó az állami anyakönyvekről, az összeírásokról,
arról, hogy a munkát magyarok végezték, hogy a magyar állam egy teljes
sorozatot kapott az anyagból. Az adatbzisok online, a mai napig használja
ezeket, csak - ki tudja miért - lerontott minőségben teszik fel a filmeket.A
megállapodás része volt , hogy kaptunk egy rakás mikrofilmolvasót, még a
80-as években is ezek működtek a könyvtárakban, lehet, hogy később is.

Világfa
A Geni is ezen az elven működik - ők egy nagy családnak tekintik az
emberiséget, és a masszív számítástechnikai háttérnek köszönhetően,
bárkire keres rá az ember, pár percen belül megmutatja, ho létezik
kapcsolat, és részletes útvonalat is - tételesen felsorolva a listában szereplő
személyek közti rokoni kapcsolat típusát. De persze, ők is csak azt tudják,
amit beírtak vagy feltöltöttek a használók. Az utóbbi egy-két évben nagyon
beindultak az ottani adminok - ellenőriznek, javítanak, összevonják a
többszöresen feltöltött személyeket stb. Ott is szerveződnek településekhez,
országokhoz, eseményekhez kötődő csoportok, ugyanúgy létezik a
segítségnyújtás és a szolidaritás, mint itt vagy a facebookos csoportokban.