[Csaladtortenet 2] leiratkozás

Schirwath Agnes schirwathalbert at gmx.de
2024. Május. 5., V, 19:50:49 CEST

Sziasztok!
Csatlakozok hozzatok! Zsolt mindig segitökesz voltal! Valoban az ilyen alak nevet közze tehetnetek! Raadasul ha Macse tag! Hol elünk? Ennek az illetönek csak a penz a fontos? Nem az, hogy szeressük es segitsük egymast, ahol tudjuk? Gyerekek masfel eve küzdök az eletemert, tudom mit jelent egy ilyen hobby mi összefüz es eletben tart bennünket! Ez a valaki meg az ember nevet sem erdemli! Zsarolo, rosszindulatu leny! Ha csoporttag, ki vele!
Szep estet nektek!
Von meinem iPhone gesendet