[Csaladtortenet 2] Leiratkozás

Henrietta Dallos szalag0101 at gmail.com
2024. Május. 7., K, 16:47:49 CEST

Kedves Zsolt!
Mélyen le vagyok sújtva a téged ért sérelmek miatt.
Olvastam az e-maileket.
Nehogy már TE ,aki szívvel-lélekkel és nem mellesleg borzasztó nagy
tudással segítesz folyamatosan a kezdő kutatóknak egészen esetleg a
profiknak is. Nehogy már TE add fel. Ez az " ember" az én szememben csak
egy nyerészkedő egyén,aki elfelejti a kutatás örömét. Valamikor ő is úgy
kezdte mint bárki más, de sajnos nem oda tart ahova illenne......
TE az én szememben egy példakép vagy és nagyon nem szeretném ha bár honnan
is leiratkoznál, kilépnél.
Ne haragudj,ha nyers voltam, de borzasztóan bánt,ahogy Téged próbáltak
megalázni.
De......azért öröm olvasni,hogy mennyien kiállnak
melletted.🍻🍺🍻🍺🍻🍺🍻🍺🍻
Remélem,hogy át gondolod a dolgot.
Személy szerint még nem volt alkalmam az általad közzétett oldalon
kutakodni,. de alig várom.