[Csaladtortenet 2] erdélyi állami anyakönyvek

Adrián Ferenc Rieger riegeradrianferenc at gmail.com
2024. Május. 5., V, 21:07:53 CEST

Az egész még tesztelés alatt áll, szerintem korai még rendszert keresni
ott, ahol az nincs. Mivel az adatok mennyisége még korlátozott, a legjobb,
ha navigálunk a különböző szintek között. Romániában általában az állami
pályázatoknál a legkedvezőbb árat ajánló cég a nyertes, így minőséget ne
nagyon várjunk.

Üdvözlettel,
Rieger A. Ferenc