[Csaladtortenet 2] leiratkozás

Ágnes Vezér vezera at gmail.com
2024. Május. 6., H, 12:27:38 CEST

Kedves Zsolti,
Most néztem meg, hogy mekkora értéket osztottál, legalább is számomra.
Hatalmas, bár Andrid helységnévvel próbálkoztam, de más helységnév jött elő
(Érendréd a magyar neve)

A fenyegetés miatt ne iratkozzál le. Lehet, hogy román nacionalista és
próbál ártani nekünk, el rettenteni minket. Mindenesetre őt kell
eltávolítani és a tényt a nyílt listára is el kell küldeni
figyelmeztetésként. Az átküldött honlap tulajdonosával is fel kellene venni
a kapcsolatot együttműködésre, mert ezután félő, hogy ott fog próbálkozni
szemétkedni. Szomorú hogy még mindig itt tart a világ. De legyünk óvatosak.
A kutatás nem lehet kereskedelmi célok tárgya, még ha fizetünk is érte, az
mindig a segítő szándék célja lehet csak.
Üdvözlettel:
Vezér Ágnes

Ágnes László <2010lagi at gmail.com> ezt írta (időpont: 2024. máj. 6., H,
12:09):