[Csaladtortenet 2] házastárs vezetékneve

Kornis Ferenc kornisf at gmail.com
2024. Május. 6., H, 18:09:51 CEST

Kedves Kutatók!
Auer Mihály és ... Magdolna házastársakkal kapcsolatban az lenne a
kérdésem, hogy a hölgy egyazon személy-e, és ha igen, mi a vezetékneve.
Az is furcsa, hogy egyelőre sem a házasságukat, sem születésüket nem
találtam meg sem Kápolnán, sem a közeli falvakban. A hölgy halottiját
megtaláltam (1805), de ott is csak Magdalénaként van beírva, miként több
más gyerekük születésekor is.
1775-ös születés, első oldal, 7. bejegyzés: Vager vagy Vagner?
1777-es születés, első oldal 8. bejegyzés: Vselman?
1779-es születés, első oldal alulról a 3. bejegyzés: itt mintha H betűvel
kezdődne, de ettől eltekintve egyáltalán nem tudom kiolvasni, viszont a
tanuknál szintén van egy Vager vagy Vagner.
Köszönöm,
Ferenc