[Csaladtortenet 2] Saroltavári Nunok (és Nagyok)

Lili Gyenes liligyenes98 at gmail.com
2024. Május. 6., H, 19:20:45 CEST

Kedves Listatagok!
Pócsi Zsoltnak köszönhetően végre én is ránéztem a román levéltár oldalára,
ezúton is köszönöm a segédletet, Zsolt nélkül nem sikerülhetett volna, mert
bár egy román határ melletti városban laktam 20 évig, ahol a munkahelyeken
elvárás a román nyelv a turisták miatt, egy szót nem beszélek ezen a
nyelven, meg hát eléggé fura az oldal nyelvtudástól függetlenül.
Azért írok most nektek, mert eszembejutott, hogy van nekem egy saroltavári
születésű ükapám, Nagy János (1872. május 11- 1953 november 5, Kiszombor),
akinek a szülei Nagy Mátyás és Nun Margit voltak. Sajnos róluk semmit nem
tudok, mert nem találom Saroltavár anyakönyveit sehol sem.. El vagyok
keseredve, mert ők azért nincsenek olyan messze tőlem, gondolom, hogy ha a
fiuk 72-ben született, akkor ők 50 körül, simán meglehetnének.
Esetleg valaki találkozott ezekkel a nevekkel, illetve valaki foglalkozott
Saroltavárral?
Előre is köszönöm szépen a segítséget!
Üdvözlettel:
Gy. Lili