[Csaladtortenet 2] Értelmezés

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2024. Május. 16., Cs, 17:40:31 CEST

Szerintem Réder Zsófia az, aki kiállította a másik gyermekének, vagyis a
Békés(i) Gyulának a születési anyakönyvét Szamoborban.
Nézzétek csak meg, a megjegyzés rovatban általában az igazoló okmányokat
írja le, és mindegyik után egy név van, azé, aki kiállította.
Vagyis semmiképpen az anya neve.
Mivel azt a gyermekét, akiről a bejegyzés szól, Attilának hívták, az egy
másik, Szamoborban született gyermeke lehet Gyulának, ami nem meglepő, mert
ha vasutas volt, akárhol születhetett gyereke.
Vagy az ő saját maga keresztleveléről van szó, amivel igazolta magát.
NJ

Julia Szent-Gyorgyi <jpmiaou at gmail.com> ezt írta (időpont: 2024. máj. 16.,
Cs, 15:49):