[Csaladtortenet 2] Értelmezés

Dr. Zana János jzana9941 at gmail.com
2024. Május. 16., Cs, 18:00:49 CEST

Ezzel a családi ággal bajban vagyok. A családfő vasúti dolgozó, többször
költöztek. A gyermekek születése épp az egyházi anyakönyvezés végén és a
polgári anyakönyvezés elején történt, nehezen kutatható időszakban
(1892-1898). A MÁV által megadott információ meglehetősen hiányos.
Csoda, hogy megvan.  Két fiúnak megvan a születése, két lánynak meg a
házassága (az FS-ről). De az is úgy, hogy Stefánia néven született és
Fáni néven házasodott. Már többször nekifutottam, ez a mai kísérlet
eredménye. A halottija csak a családfőnek van meg, azt is Ti találtátok
meg. Köszönet a eddigi ötletekért.  János

--
Kutatott családnevek: Zana, Mauthner, Brachtl, Békési, Mojsisovics, Ungvári, Márki-Zay, Kása