[Csaladtortenet 2] Értelmezés

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at gmail.com
2024. Május. 18., Szo, 17:25:16 CEST

Zana János írta:
> Sejtésem szerint hiba van a MÁV nyilvántartásában. Szerintük a első
> gyerek 1891-ben Stefánia. A valóságban született egy lányuk Fáni néven
> 1902-ben.

Ami azt is jelentheti, hogy az első Fáni (ami gondolom nyílvánvaló,
hogy ez esetben a Stefánia beceneve) meghalt kiskorában -- de ha nincs
az 1892-es Gyula előtt nyoma gyereküknek, akkor inkább valószinű, hogy
a MÁV lista hibás. Egyetértek azzal is, hogy MÁV-hiba mellett szól a
menyasszony életkora.

Sosem láttam még ilyen szolgálati ívet, tehát nem tudom, hogyan
állították össze. Milyen rajta a kézírás? Egyöntetű, egyforma
tintával, vagy soronként különböző? Vagy gépelt?

Juli
/\ /\