[Csaladtortenet 2] Értelmezés

Dr. Zana János jzana9941 at gmail.com
2024. Május. 18., Szo, 10:46:45 CEST

Sejtésem szerint hiba van a MÁV nyilvántartásában. Szerintük a első
gyerek 1891-ben Stefánia. A valóságban született egy lányuk Fáni néven
1902-ben. Ha ez igaz, akkor a valóságban Békési Gyula volt az első
gyermekük 1892-ben. Ezt látszik alátámasztani az, hogy miért kellett az
anyának kikérnie a keresztlevelét épp 1892-ben. Ha az első gyermeke
1891-ben született volna, hát akkor kérte volna ki.

Mostanáig gondolkoztam rajta, hogy egy lány férjez mehet-e 33 évesen, és
mondhatja-e azt, hogy 22 éves. A házassága időpontjában Stefánia 33 lett
volna, Fáni csak 22. Kezd összeállni a kép.         Köszönettel   János

U.I. Vajon hogyan készültek a szolgálati ívek a MÁV-nál? A fent említett
hiba csak úgy jöhet létre, ha az ívet utólag; egyszerre töltik ki. A
listából egyébként hiányzik Adél, aki 1896-ban született és 1914-ben
férjez ment.