[Csaladtortenet 2] erdélyi állami anyakönyvek

George Gaál gb12335 at gmail.com
2024. Május. 27., H, 08:30:53 CEST

P.S. Erősen javaslom az összes adat letöltését is. Miért? Mivel az oldal
kísérleti üzemmódban van, így nem ad garanciát arra, hogy az adatok ma
elérhetőek lesznek. A második dolog - hogy az oldal lassú, és nem minden
dokumentumot lehetett letölteni az első próbálkozással. Nagyon idegessé
tesz. Ezért elkészítettem egy helyi tükröt minden dokumentumhoz, amellyel
dolgozni fogok.