[Csaladtortenet 2] erdélyi állami anyakönyvek

Dr. Zana János jzana9941 at gmail.com
2024. Május. 27., H, 20:57:38 CEST

Nem emlékszem az előzményekre; melyik időszakból vannak adtok?
Selmyesilosva és Szilágysomlyó 1840-1890 érdekel. Na meg Nagyvárad 1895-
1930 (utóbbi esetben  halálozási adatok). Sajnos, nem tudok románul.
De az eddigieket is köszönöm.    János

--
Kutatott családnevek: Zana, Mauthner, Brachtl, Békési, Mojsisovics, Ungvári, Márki-Zay, Kása