[Csaladtortenet 2] bemutatkozás

Mikus Ferencné mikusne.anci at freemail.hu
2011. Aug. 11., Cs, 16:10:41 CEST

Kedves Lista Tagok!

Mikusné Pomázi Anna vagyok, 68 éves, nyugdíjas. Aktív koromban szak-előadó voltam, így a levéltári fogalmak között elég nehezen tudok eligazodni. Másfél éve keresem a Felmenőimet, kis-sikerekkel.
Keresett neveim: Pomázi és Murányi. Települések: Jász-Nagy-Kun Szolnok, /Jászság, Törökszentmiklós, Fegyvernek/. Békés, /Mezőkovácsháza/, Pest-Pilis-Solt-Kiskun megye /Kiskunfélegyháza, Majsa./
Őseim igen mozgékonyak voltak és nagyon sok helyen megfordultak, így nehéz a nyomukra bukkanni adatok nélkül.
Ha lehet kérni a "Rutinos" MACSE-tagoktól, segítsék a kevésbé hozzáértőket is, hogy sikeresek legyünk.
Nagyon kedves segítő Gelei Judit, ezúton is köszönet Neki.
Köszönettel:
Mikusné Pomázi Anna