[Csaladtortenet 2] bemutatkozás

György Négyesi negyesigy at gmail.com
2011. Aug. 11., Cs, 17:12:01 CEST

Negyesi Gyorgy (nincs ekezet, mert USA-ban nyaralok)
63 eves nyugdijas vegyeszmernok, vegyipari biztonsagtechnikus
Nos, ket felnott gyermek, egyikuk autotortenesz, szinten nos es ket gyermek
edesapja, masik szamitastechnikai vezeto szakerto (Drupal), Kanadaban el,
notlen
Magyar sakkozok, sakkfeladvanyszerzok eletrajzi adatait keresem (mikor es
hol szuletett, szulei neve, foglalkozasa, hazas-e, gyermekei, vegzettsege,
munkahely, sakkpalyafutas, ha lehet fenykep)
sakk-magazin.hu honlapon 160 feladvanyszerzo, 220 magyar ferfi sakkmester
ill. nagymester, 60 noi sakkmester ill. nagymester bemutatasa az adataim
alapjan, nagy reszuk sajat kutatas ill. az illetoket magukat sikerult
megtalalni (sokszor nem konnyu)
leveltar.lap.hu honlapon meg egy cikk a kutatoi tapasztalataimrol
Foleg a nok kutatasaval vannak nagy bajaim
4si Gyuri