[Csaladtortenet 2] bemutatkozás

Hirschler András smartlines at smartlines.hu
2011. Aug. 11., Cs, 18:39:22 CEST

Nevem Hirschler András, idén leszek 63 éves. A Közgazdasági Egyetem
nemzetközi szakán végeztem, 1974 óta k.féle gazdaságfejlesztési
szervezeteknél a külföldiek magyarországi befektetéseit és a magyar
vállalkozások exportját igyekszem előmozdítani. Néhány évet gazdasági
diplomataként külszolgálatban is töltöttem. Mellékesként angolból és angolra
fordítok, cikkeket írok, kiadványokat készítek. Hobbim a zene, főképp az
operák. A családkutatással eleinte a saját felmenőim iránti kíváncsiságból
kezdtem foglalkozni, de mint annyi más sorstársamat, idővel engem is
elkapott a gépszíj. A Jewishgen önkénteseként mormon filmkockák ezreit írtam
át adatfile-ba, de kivettem a részem a Gyászjelentések határkő-indexének
elkészítéséből, szerény mértékben hozzájárultam továbbá Bocsor Laci
anyakönyv-projektjéhez is. MACSE-tagként igyekszem az Egyesület külső
kommunikációját, média-kapcsolatait építeni, ápolni.
Nős vagyok. Négyesi Gyurihoz hasonlóan én is kutatom a nőket, ők sajnos már
nem kutatnak engem.
Hirschler András