[Csaladtortenet 2] bemutatkozás

Fáczán László faczan at mavir.hu
2011. Aug. 13., Szo, 08:07:13 CEST

Szépnapot mindenkinek!

Nevem Fáczán László, 40 éves vagyok és ezelött 6 évvel kezdett érdekelni a
családkutatás. A végzettségemet tekintve villamos mérnök vagyok és több
mint 20 éve Informatikával foglalkozom.
A levelezőlistát álatlában csak olvasom, és tanulok belőle. Hozzászólni
csak olyanhoz szólok, amit biztosan tudok :)
Elsősorban a saját családom múltja érdekel (Fáczán, Kugler, Tuboly mint
főbb vzetéknevek), de miután megtaláltam Borádi János radix oldalát,
nagyon megtetszett az általa épített adatbázis (akkor még "csak" 1 millió
adattal), ezért több elöttem szólóhoz hasonlóan elkezdem saját adatbázis
építeni, de még nagyon messze van az álom 1 milliós adat :( de nem adom
fel :)

Fáczán László