[Csaladtortenet 2] bemutatkozás

keresztesi jános keszi50 at citromail.hu
2011. Aug. 12., P, 13:57:44 CEST

Tisztelt Listatagok!
A nevem Keresztesi János 56 éves vagyok és özvegyként Tatabányán élek. A foglalkozásom közgazdász és a N.A.V (volt APEH)- nál) dolgozom. Egy agyi stroke miatt jelenleg tartós betegállományba vagyok. A családom apai és anyai ágon erdélyi származásúak.
Ezért kutatási területem Erdély ( Maros, Kolozsvár, Szilágy,Zilah és Beszterce megyék) de a családom házasság útján előfordul Háromszékben is. Itt az alsócsernátoni Damokos, szárhegyi gróf Lázár, bágyi Joó, albis Bartos, albisi Elekes, abisi Páncsél családokkal álltak rokonságba.
A károlyfehérvári Eperjessy, sárospataki Pataky,szőkefalvi Szentmiklósy, váradi és kidei Szénásy,uzoni Béldi,ikafalvi Dombi ,leményi Illyés  ( másképp Császka) beczkói Beczkay családokat kutatom.
Üdvözletem:
Kersztesi János