[Csaladtortenet 2] bemutatkozás

Péchy Gáspár gazsi at pechy-de-pechujfalu.hu
2011. Aug. 12., P, 21:53:27 CEST

Kedves Listalakók!

Péchy Gáspár az én becsületes nevem, s az ámítástechnikát használóknál legeltetem nyájam. A
péchujfalusi Péchy s egyéb Péchy, Pécsy .... családot kutatgatom ahogy időm engedi, de az anyai
ágakon keresztül szinte a teljes Felvidék illetve részben Erdély is érdekel.
Két-három éve jelentős adatmennyiséget sikerült feldolgozni, de kissé egzisztenciám bánta - most
kevesebb az időm, de valamivel biztosabb a megélhetésem :)
Saját adatbázist használok az információtárolásra/keresésre, elég sok adatot sikerült felvinnem.
Összedolgoztam nagyjából a teljes Siebmacher, Nagy-Iván, Kempelen, Orosz, MNZs, Petri műveket az
egyszerűbb kereséshez. Amit én tudok, azt mindenki tudhatja - az adatbázis bárki számára
hozzáférhető (regisztráció szükséges, a spammereket elkerülendő, mivelhogy kommentezni lehet az
adatokat.)
Egészséget s erőt kívánva a kutatáshoz maradok minden listatagnak őszintén tisztelő híve ;)
Gazsi