[Csaladtortenet 2] Bemutatkozás

Dózsa László dozsala at gmail.com
2011. Aug. 13., Szo, 09:20:46 CEST

T. Levelezőtársak!

Dózsa László vagyok, budapesti nyugdíjas. Nyugdíjba vonulásom után kezdtem a
családfám keresésével foglalkozni. 3 gyermekem és 3 unokám van, ez
korlátozza a családfa építésre használható időmet. A keresett családok:
*Apai ág (Erdély, Ausztrália, Budapest)*
1. Dózsa (ez a név csak 1882 dec 16-a óta van) előtte Duzsa néven
szerepeltünk. A hozzátartozó helység az Erdélyi Maros-Lekencze. Ez volt
nagyapám és dédapám születési és tartózkodási helye. A családról nagyon
keveset tudok, mivel nem ismertem őket (Apámat sem). Ezen ügyben minden
segítséget köszönök.
2. Bochkor (Bocskor) család, itt már többet tudok, mivel dédnagyanyám
Bochkor Amália testvére volt a Kolozsvári Jogtudomány Egyetem tanárának,
csíkszentmártoni Bochkor Mihálynak. Az ő leírásai alapján jutottam előbbre.
*Anyai ág (Felvidék)*
1. Schréder (Sédeyre magyarosított) Pohorellán született nagyapám. Bátyja
Schréder (Sédey) Gyula rendőr tábornok.
2. dalmadi Pelczer, nagyanyám Kassán született

Üdvözlet Mindenkinek
Dózsa László