[Csaladtortenet 2] Hunyadytól / felvidéki helységnevek

Beatrix Julianna Nagy csaladfa2 at gmail.com
2011. Dec. 3., Szo, 22:27:42 CET

Kedves Laci,

Ez egy régebbi levelezés, nem tudom hogyan lett megint aktuális, de
válaszolok.
Abszolúte a magyar identitás vezérel engem is, ugyanakkor ezen felül
megpróbálok belátással lenni és nem lázadni olyan dolgok ellen, amelyekkel
szembe menni szélmalomharc.
Hogy rövidre zárjam a gondolataimat: felőlem a mormonok hívhatják a magyar
és volt magyar településeket akárminek, ameddig egy következetes logikai
sorrend alapján, használható állapotban vannak felpakolva az anyakönyvek.
Ezen felül engem nem különösebben érdekel a mormonok település
elnevezési szisztémája, hiszen így is mindent megtalálok - még ha ez egy
picit több időbe is telik -.
Ez az én személyes véleményem! Ezzel együtt megértem azt, hogy vannak
akiket az elnevezési módszer zavar, FINOMAN lehet is jelezni a mormonok
részére, viszont ha a mormonok egyszer megunják, hogy a magyarok
folyamatosan kötözködnek és ennek okán leszedik az anyakönyveket,
akkor nagyon morcos leszek, szerintem sokadmagammal együtt.
Minden tiszteletem a Macséé, ahogy a tied is Laci, én csak azt kérem, hogy
ha tesztek valamit nemzetközi szinten, akkor azt más - Macsén kívüli -
családkutatókra is gondolva tegyétek.
Üdv, Nagy Beatrix