[Csaladtortenet 2] Hunyadytól / felvidéki helységnevek

Szilvágyi Gábor szilvagyi.g at t-online.hu
2011. Dec. 4., V, 15:29:32 CET

Kedves Mindenki!

Újra meg kell szólalnom, egy általam már régen lezárt vitában. Ugyanis
én voltam aki szóvá tette, hogy a Hirschler  András által ajánlott
honlapon (nem a mormonoké!)
európai járványok említésekor például az 1800-as években Szlovákiát
tüntették fel, mint helyszínt. Megjegyeztem, hogy Bizánc történelmével
foglalkozva, nem helyezzük
azt Törökországba! Ekkor némelyek részéről elég éles támadást kaptam,
hogy miért bántom a mormonokat, holott nem róluk volt szó, bár ez a
probléma velük kapcsolatban
is felmerült. A magam részéről  igen hamar abba is hagytam a vitát, mert
szerintem a családkutatást elvonatkoztatni a történelemtől téves
álláspont, és ha ennek az érdekes
helységnév feltüntetési jelenségnek az abszurditását valaki nem érzi,
ott nincs értelme további vitának.

Üdvözlettel:

Szilvágyi Gábor