[Csaladtortenet 2] Keresztelés

Tóthné Edit lefkovic at gmail.com
2011. Dec. 17., Szo, 16:23:25 CET

Kedves Éva!

Darvas református anyakönyvében találtam: római katolikus szülők
gyermekét keresztelte a lelkész. A megjegyzés rovatba beírta, hogy a
keresztelés a szülők kifejezett kívánságára történt.

Kedves István!

Nem tudom, hogy a csökmőiek mennyire voltak stréberek, de többször
találkoztam nazarénus szülők esetében olyan bejegyzéssel, hogy "lásd a
községi anyakönyvet". Mindez 1895 előtt történt. (Nem az, hogy láttam,
hanem a bejegyzés.)

Üdvözlettel

Tóth Sándor