[Csaladtortenet 2] [MACSE: 2288] listán mi a szokás?

Gelei Judit gelei.judit at gmail.com
2011. Nov. 8., K, 14:03:13 CET

Kedves Tamás!

Többszörösen megszólítottságom alapján!

Kérlek, ne lelkizz!  Itt a listán mind egyformák vagyunk: figyelmesek,
segítőkészek, segítséget kérők, néha/többször butának tűnő kérdésekkel
küszködők, stb.

Tudom, hogy minden fiatal/kamasz átmegy a "hogy szólítsam " frusztráción,
DE nem az a tisztelet, hogy AAA-nak vagy bbb-nek (a kisbetű nem véletlen)
szólítsa a másik embert.

Annyit bizonyára Te is tudsz, hogy valamikor a királyokat bizony tegezték,
az én családomban is volt olyan nagynéném, aki a férjével (majd 100 éves
korukig éltek, pár éve haltak meg) az utolsó pillanatig magázták egymást,
míg a dédunokák (is) gond nélkül letegezték őket. Volt másik nagynéném, aki
már általános iskolás koromban azt kérte, tegezzem. Mindkettőt egyformán
tiszteltem! Nem ezen múlik: ez csak szokás.

A MI LISTÁNKON A TEGEZÉS A SZOKÁS.

--
Kutatott neveim: Gelei, Magdó, Máthé, Lehotszky, Linder, Harsányi (Debrecen
és környéke), Baumgartner

Segítség családfakutatóknak:http://www.macse.org/society/index.php<http://csaladfakutato.uw.hu/index.php>

<http://www.hatvany-online.net/MyProgs/obituaries/gyj.aspx>