AW: [Csaladtortenet 2] felekezeti anyakönyvek megbízhatósága?

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2011. Nov. 9., Sze, 19:35:19 CET

Kedves György!
Én egy másik-fajta "problémával" szembesültem. Valami miatt egy Rakovszky keresztelőt nem írtak be, de ezt jóvá akarták tenni. Így egy más papírra felírták és azt egyszerűen beragasztották az anyakönyvbe.
Hogy miért nem volt ez  ott eredetileg (vagy, hogy hányos volt-e, nem tudom. Legfeljebb, ha sikerülne ez eredeti anyakönyvet megvizsgálni, akkor derülne ki az igazság.
Azt lehet látni, hogy alatta is van valami bejegyzés, de hogy mi, azt nem. A család-kutatók érdekében remélem, hogy az eredeti bejegyzésben volt valami hiba és azt javították ki. Amitől félek, az, hogy egy rangosabb bejegyzés miatt egyszerű emberekét ragasztották felül.

Üdv.
István

If something is worth doing, it is worth doing it well.

Strive for excellence, not for perfection.
But be aware of the supporters of mediocrity.
They will attack you because they are afraid of excellence in any form.

Ha valamit érdemes csinálni, érdemes azt jól csinálni.

- * -  A IV. Családkutatói Találkozó elöadásainak elérhetösége: www.rakovszky.net - * -

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -