[Csaladtortenet 2] felekezeti anyakönyvek megbízhatósága?

Roland Ákos Jakab gunslingernew at yahoo.co.uk
2011. Nov. 10., Cs, 00:55:37 CET

Arról nem is beszélve, hogy most találtam rá Békés város polgári anyakönyvében 1923-ban egy halotti bejegyzésre, az elhunyt feleségem egyik rokona.

Az illető hősi halottként van bejegyezve, aki 1917-ben hunyt el az orosz fronton. Anyja neve ténylegesen: Nagy Gáspár Juliánna. Ennél a halotti bejegyzésnél viszont: Gazsi Juliánna.

A polgári is kritikával kezelendő tehát! Ezért is különösen nagy jelentőségű, ha a felekezeti és a polgári egyaránt rendelkezésre áll. Tisztázhat sok mindent.

Üdv: Ákos