[Csaladtortenet 2] "de eadem"

Németh József nemeth.jozsef at vpmegye.hu
2011. Nov. 13., V, 16:35:33 CET

Igen, valószínűleg a Bodnár lehetett a ragadványneve és a Menzer az igazi családnév. Nem is olyan régen írtam erről Skultéty aliter Szűcs viszonylatban. Nálam minden változat előfordul, az alias na mondjuk éppen nem, de az aliter (másnéven) és a seu (vagy) is. Sőt, még egy olyan jel is, hogy egy egyenlőségjel fölött egy hullámos vonal. Három generáció alatt kopott ki nálam a ragadványnév. (1700-as évek második fele.)
Üdvözlettel: NJ