[Csaladtortenet 2] Emigráció az 1900-as évek elején

Nagy Margit Róza n_mrose at freemail.hu
2011. Nov. 25., P, 10:52:59 CET

Kedves Listatagok!  Segítséget kérek azoktól, akik már  végigjárták őseik emigrációs keresését.  A nagynéném egyike, az 1900-as évek elején emigrált családjával Braziliába. Mivel nem tudom a férje nevét, így kénytelen vagyok átnézni az összes utaslistát, de fogalmam sincs, hogy akik  Bihar megyéből mentek ki, azokat melyik utaslistán célszerű nézni, melyik hajót, milyen útvonal. indulás-érkezés....stb   http://www.ellisisland.org Köszönöm a segítséget.Róza