[Csaladtortenet 2] Emigráció az 1900-as évek elején

Joseph J Jarfas jjarfas at gmail.com
2011. Nov. 25., P, 21:47:53 CET

Kedves Róza,

neked itt kell kezdeni, mert Ellis Island csak az US bevándorlók (egy
részét) mutatja.

S ehhez is szerencse kell, mert nem minden kivándorló indult Hamburgból:

http://search.ancestry.de/search/db.aspx?dbid=1068

(Nem tudom ancestry.de megengedi-e az ingyen kutatást [azt talán igen],
de valószínű, ha valami több adatot akarsz tőlük, akkor fizetni kell.)

Üdv.     Jóska
Equinunk, PA - USA
jjarfas at gmail.com