[Csaladtortenet 2] Velősy / Hirn, bécsi anyakönyvek

kzsuzsi kzsuzsi17 at freemail.hu
2011. Sze. 9., P, 22:48:02 CEST

Kedves Péter,

Gyorsan egy rövid, de remélhetőleg hasznos válasszal. Itt keresgélj ( Bad Ischl anyakönyvek):
http://www.matricula.findbuch.net/php/main.php?ar_id=3670

sajnos online csak egy bécsi plébánia anyakönyvei kutathatók, hátha szerencséd van és itt keresztelték:
http://www.matricula.findbuch.net/php/view2.php?ar_id=3670&be_id=1161&ve_id=119116&count=

A http://www.friedhoefewien.at/ honlapon nem találtam olyan Hirn/Velösy-t, aki esetleg szóba jöhetne.

Osztrák plébániák elérhetőségei, érdemes emailt írni nekik, van, hogy pénzt kérnek az anyakönyv másolatért:

http://www.katholisch.at/content/site/kirche/pfarren/index.html

Sok szerencsét!
Zsuzsi