[Csaladtortenet 2] AZ ÉV KUTATÓHELYE

Bélik Ági medvebocs_25 at freemail.hu
2011. Sze. 29., Cs, 20:59:34 CEST

Kedves Kutatótársak,

igen ez tényleg jó ötlet hogy lehet szavazni a legjobb kutatóhelyre. bár
sajna nem hiszem hogy ettől jobb lesz a helyzetkép.

1. helyen nálam is a Hadtörténeti Levéltár bécsi kirendeltsége van, kutatni
személyesen nem voltam ott, de nagyon szívesen segítenek és a tudásukat,
ötleteiket is felhasználják a kérdéseknél, láthatóan érdekli őket a
munkájuk.
2. hely az Opavai levéltár, hála annak hogy az összes anyakönyvet
digitalizátlák.
3. hely a mormon kutató, bár épp leszállóágban van, amióta fizetős lesz a
filmrendelés és már fél éve kb. hogy nincs meg rá a menetük és nem lehet
rendelni.

Az utolsó helyen az esztergomi érseki levéltár van és azok megérdemlik a
legrosszabb kutatóhely címet, egyszerűen 0 a segítség, az ember küzdjön maga
az iratokkal és az iratárosokkal is.
üdv, Bélik Ágnes