[Csaladtortenet 2] anyakönyvezés helye

"Dr. Balás István" balpista at balpista.hu
2012. Ápr. 7., Szo, 10:41:41 CEST

Kedves Róbert!
Valóban csak az országhatáron belüli anyakönyvi eseményről írtam.
1895-ben egy repülőgépen történő haláleset - repülőgép feltalálásának
híján - még nyilván nem volt gyakorlati kérdés.

Ügyvédi tapasztalatomból tudom, hogy az országhatáron kívüli eseményeket
egy hiteles okirati bizonyíték alapján sokáig egységesen a budapesti V.
ker. anyakönyvvezető anyakönyvezte. Ha egykor lesz egy kis időm, nyomba
eredek az ezzel kapcsolatos jogszabályi változásoknak is.
BalásPista