[Csaladtortenet 2] MACSE GyIK

Christina G c.f.geller at gmail.com
2012. Aug. 26., V, 08:39:47 CEST

Kedves Csaba!

Kérdésem ezekután is akad. (Laikus lévén valószinüleg én vagyok-lennék aki
felhigitaná a nagyrabecsült szakmabeliek tagságlistáját ezért szivesen
lennék pártoló tag)

1. Nincs excel programom, van erre megoldás?
2. Szeretném tudni, kb. mennyi akv.-et foglal magába egy film ha netalán
mégis lenne módomban adatot feldolgozni.

Egy kis gyakorlatom már van indexelésben közel 8000 nevet indexeltem, de
ezt azért tettem, hogy mindannyiunk ingyenesen hozzáférhessen
adatbázisokhoz ne csak én.
Az én meglátásom, hogy ha én adományozom a munkámat akkor azt azért teszem
hogy bárkin segithessek. Tehát végül is a MACSE nem kimondottan közhasznu
társaság, vagy én nem tarozom a "köz"-höz.

Midennek ellenére nagyon szivesen segitenék adatfeldolgozással.

(Előre is szives elnézést kérek hogyha félreérteném a dolgokat, bizonyára
igy is van, hiszen az egyesületi törvényekben nem vagyok járatos.)

Üdvözlettel christina g.