[Csaladtortenet 2] Asszonyi állat?

Nyitrai István nyitraid at freemail.hu
2012. Feb. 16., Cs, 21:08:36 CET

 Kedves Levelezőtársak! Tárgyi jelzőről már hallottam, de anyakönyvben csak most találkoztam vele.Ibrányii halotti anyakönyvben 1769-ben, a tiszteletes, több esetben, használta ezt a jelzőt. Egy érdekes bejegyzés:" meghalt Varga Péter felesége, amely Asszonyi állat halála előtt káromkodással és Apjoka meg verésével bevádoltatott...tisztesség nélkül való temetettéssel illetvén, minden éneklés és harang szó nélkül" Vajon az "APJOKA" a férje volt? üdv.: István