[Csaladtortenet 2] Halottak anyakönyvezése

Éva Adorján adeva40 at gmail.com
2012. Feb. 28., K, 10:54:47 CET

Kedves Listatársak!

A Vas megyei Peczöl halotti anyakönyvében olvastam az alábbi bejegyzést:"
Porpác község halottkémje bejelentette, hogy 1945. márc. 27-én éjjel fél
3-kor egy magyar királyi honvédet lelőttek. A hulla Vitéz H István tart.
szakaszvezető. Életkora 50 év vallása r.kat., nős más ismertető jele
nincs." / a teljes nevét nem írtam ide /.

Elsősorban az anyakönyvezetésben jártas Listatársakat kérdezem. A család
vajon értesülhetett az ilyen és hozzá hasonló halál esetekről? Több hasonló
bejegyzés is található az anyakönyvekben, főleg 1945. márc. hónap körül.

Az erdőben fellelt halottak között van  olyan is, akiknek egyetlen adata
sem ismert, csak a külseje és ruházata van leírva./ ez utóbbi bejegyzést
hozzátartozóját kereső kedves társunknak szántam. /

Nagyon örülnék egy részletesebb tájékoztatásnak. Hátha tudunk vele segíteni
a hozzátartozókat kereső kutatóknak.

Üdv. A Éva