[Csaladtortenet 2] WG: Read: Halottak anyakXnyvezXse

Tamás Solymosi solymitomi at gmail.com
2012. Feb. 28., K, 21:35:40 CET

Én annyival zárnám le, hogy a dolog egyszerű és családtörténeti:

Mindenki úgy éli és ítéli meg, ahogyan örökül hagyták rá az ősei, illetve
amit hozzáolvasott.
Biztos, hogy ki-ki más forrásokból értesült akár a családjából, akár az
idevonatkozó irodalomból és ha már odáig eljutott, hogy eziránt
érdeklődjön, vagy utánaolvasson, akkor képes maga levonni a
konzekvenciákat.

Bárkinek igaza lehet abban, hogy mindenkit megillet az egyenlő elbírálás.

Tisztelettel:

Tamás