[Csaladtortenet 2] Toborzás

György Négyesi negyesigy at gmail.com
2012. Jan. 13., P, 17:52:54 CET

Ha akarjátok folytathatjuk, nagyon egyszerű példát tudok hozni , volt egy
nagyformátomú (s nem gúnyból mondom) politikus Kleberlsberg Kunó, akinek a
magyar oktatás nagyon sokat köszönhet, ő saját maga mondta, hogy a
magyarság felsőbbrendűségét akarja bizonyítani a sok tanult fő
segítségével, s természetesen az oktatás magyarul menjen.
De magam is azt mondom fejezzük be, a kitelepítéseknél is azt kértem azt
keressük, ami számunkra kutatóknak fontos és hagyjuk a politikát, s ne azt
nézzük kinek mi a politikai nézete. Én tudom, hogy az enyém a lista
többségétől erősen eltérő
4si Gyuri