[Csaladtortenet 2] módszertan

Németh József nemethjozsef10 at freemail.hu
2012. Jan. 29., V, 09:45:44 CET

Kedves Tamás!Ez idő, energia -na és persze elérhető adatok- kérdése. Én gyanítom, hogy az említett anya édesapád rokona, mert ha amint írod ritka a név, valószínűleg a múltban, talán több generációval azelőtt közös őseik voltak. Ezért mindenképp mentsd le azt a születést is.Sajnos az már velem is előfordult, hogy mivel kutatás közben bukkantak fel újabb családnevek, pl. egy oldalág házastársának a neve, aki miatt újra át kellett néznem 2-3 évet, hogy a születését pontosítsam.Vagyis szerintem érdemes minden akárcsak "gyanús" adatot is lementeni.NJ