[Csaladtortenet 2] van különbség?

Péchy Gáspár gazsi at pechy-de-pechujfalu.hu
2012. Jún. 10., V, 22:06:48 CEST

Kedves Tamás, s Érdekeltek,

a Kata, Teréz .. esetben az anyakönyv avagy forrás szerint rögzítem, ahol viszont "kettős" név
lehetőség áll be, mint pl Zsuzsanna, Marianna ... ott a rövid változatot preferálom, a fals keresési
találat (Anna) miá. Ippeg elég volt, hogy az Andorra megkaptam az összes Sándort :)

A György/Gergely probléma: igen könnyű összetéveszteni a Georgius/Gregorius neveket, eleinte komoly
zavarokat okozott nékem is :)

Üdv,
Gazsi