[Csaladtortenet 2] Névváltozás

Wilde Viktor wilde.viktor at t-online.hu
2012. Már. 1., Cs, 21:51:09 CET

...képzelem, az eljáró hatóság milyen értetlen képet vágott, amikor
himnuszunk komponistája beadta a kérvényt, hogy Erkelről Erkelre
magyarítaná a nevét...
Nemileg olyan, mint amikor az '50-es évek elején valaki bemegy az
illetékes E.T.-hoz és bejelenti névváltozási szándékát: "Ki kell
töltenem ezt az űrlapot. Mi most a neve?" " Fing Mátyás" "Na akkor
megértem. Mire szeretné változtatni?" "Fing Péterre"