[Csaladtortenet 2] Fwd: Re: dilemma

Németh József nemethjozsef10 at freemail.hu
2012. Már. 4., V, 09:57:38 CET

Viktor, ne haragudj, de én ezt továbbra sem értem, sőt most még kevésbé. Ha nagypapám feleségül vette nagymamámat, akkor nekem nagymamám testvérei miért nem rokonaim? A génjeink egy része közös, függetlenül attól, kit hogy hívnak. Én nem látok (a néven kívül) semmiféle különbséget sem fiú- és nőági rokonaink között.NJ