[Csaladtortenet 2] Fwd: Re: dilemma

Nyitrai István nyitraid at freemail.hu
2012. Már. 4., V, 10:22:56 CET

 Én értem amit a Viktor fejteget. Valamikor én is elmorfondíroztam magamban, hogy is van ez?Természetesen a családhoz érkező anyák génjeit a gyermek hordozza. Ez a gyermek az anya családtagjainak a rokona. De az anya  családtagjai nem hordozzák a gyermek génjeit, tehát nem rokonok. Furcsa helyzet, de így van.Ettől függetlenül, ahol tudtam, feltérképeztem az anyák családtagjait. Ehhez Sztrányai Ildi, Gyuri, Ősfája adta az ihletett. De az is igaz, hogy eddig még nem fért bele az időmben, a leányági családtagok feltérképezése, pedig hát ők hordozzák az én őseim génjét is, azaz Ők az én rokonaim. üdv.: István