[Csaladtortenet 2] magyar identitástudat

Éva Adorján adeva40 at gmail.com
2012. Már. 6., K, 22:28:04 CET

Kedves Viktor!

Abban nem értek Veled egyet, hogy írástudatlanok voltak.Levéltári
másolataim vannak aláírásaikról, tanítóikról, akik már a betelepítés után
megkezdték a tanítást. Valószínű előző hazájukban is volt oktatás.Bár ezzel
kapcsolatban nincs kutatási adatom.
Azok között, akiket én ismerek, többen vannak olyanok, akik Németországban
nyugdíjat szereztek,  s tényleg szinte meghalni jöttek vissza, haza, ahogy
mondták.

üdv. A Éva