[Csaladtortenet 2] Hunyady Lacitól / csaladtorteneti lista

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2012. Már. 11., V, 21:08:36 CET

Kedves Laci!

Ez egy régi szabály.
Olyan mint az, hogy a pontosság a királyok udvariassága a többieknek pedig kötelessége.
Hányan tartják be?
Sokszor még azok sem, akik magukat, magukba elkötelezték erre.
De ez nem jelenti azt, hogy ne is próbáljuk meg.

Én az engem nem érdeklő levelekt sem dobom ki vagy teszem át egy másik mappába azonnal. Túl sok fáradtság ezokat egyenként kezelni, de ami fontosabb: egy későbbi válaszban jön valami elő ami aztán az érdeklődésemet felkelti, valami ami hasznos adatot/meglátást tartalmaz.

Üdv.
István

If something is worth doing, it is worth doing it well.

Strive for excellence, not for perfection.
But be aware of the supporters of mediocrity.
They will attack you because they are afraid of excellence in any form.

Ha valamit érdemes csinálni, érdemes azt jól csinálni.

- * -  A IV. Családkutatói Találkozó elöadásainak elérhetösége: www.rakovszky.net - * -

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -