[Csaladtortenet 2] Heraldikában jártasakhoz kérdés

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2012. Már. 13., K, 20:36:18 CET

Kedves Tamás,

köszönöm a választ.
Esetemben nem forog fenn a főrendiházi tagság vagy ilyesmi...

Az illető nagyapja osztrák pék volt, apja kereskedő (céhfelvételi okirata
megtalálható a weboldalamon is - Családfakutatás, Hausner, Fotók/iratok), ő
szintén kereskedő lett.

Az osztrák anyakönyvekben semmi utalás nincs a nemességre, a krakkóiban van
N. a keresztelésekor a szülőknél (ha megtalálom valahol, feltöltöm azt is,
mert lehet, hogy én értelmezem rosszul, hogy apja már nemes volt... küzdök
is a kérdéssel vagy 6-7 éve)

A polgári nemesekre vonatkozó Siebmacher könyvet meg valaki sok évvel
ezelőtt trombitának nézte az OSZK-ban, pedig ebben szerepel a Hausner név
is :(

Köszönettel:
Krisztián

Üdv: Krisztián