AW: [Csaladtortenet 2] 1848-49 résztvevoi

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2012. Már. 16., P, 20:21:02 CET

Kedves József!

Csak részben van igazad a "névtelen hősökkel" kapcsolatban.
Ne felejts edl a honvéd-egyleteket.
Azokba azt hiszem belépett  minden volt honvéd aki még élt.
A megholtakról is tudtak, tudták, hogy ki eset ell 1848/49-ben, ki később a császári seregben. Talán azt nem tudták, hogy hol, mikor, de tudták hogy hiányzik.

Vagyis meg van a nevük örökítve. Ezért is írtam, hogy a falvak hőseire is gondoljunk, ne csak a rokonokéra.
Lehet, hogy meg vannak még ezek a névsorok.

Üdv.
István

If something is worth doing, it is worth doing it well.

Strive for excellence, not for perfection.
But be aware of the supporters of mediocrity.
They will attack you because they are afraid of excellence in any form.

Ha valamit érdemes csinálni, érdemes azt jól csinálni.

- * -  A IV. Családkutatói Találkozó elöadásainak elérhetösége: www.rakovszky.net - * -

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -